ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات, سئو, طراحی سایت, فروشگاه آموزشی, کالای دیجیتال, وردپرس miladcom 08 مهر 1403
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

ه کامل‌ترین دوره دیجیتال مارکتینگ خوش‌ اومدی. بعد از اتمام این دوره میتونی یه کسب و کار رو از صفر راه بندازی، مدیریت کنی و به فروش بالا برسونی

(16 دوره + 14 کتاب تخصصی دیجیتال مارکتینگ + معرفی به بازار کار)

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

سرفصل‌ ها

در این بخش، تمام راه و رسم بازاریابی دیجیتال را به شما آموزش داده‌ایم. این بخش شامل: واژه‌نامه بازاریابی دیجیتال: در این کتاب مثل دیکشنری تمام اصطلاحات و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به زبان ساده توضیح داده‌ایم. کتاب هویت برند و مشتری: در این آموزش به شما یاد می‌دهیم که چطور برند خودتان را بشناسید، یا بقول معروف هویت برند خود را تعریف کنید. پرسونای مشتری‌هایتان را بسازید و جامعه هدفتان را مشخص کنید و بعد با توجه به این دو موضوع سفر مشتری را طراحی کنید. کتاب دیجیتال مارکتینگ و متعلقات: این کتاب یک راهنمای کلی دیجیتال مارکتینگ است؛ اینکه بازاریابی دیجیتال چیست، شامل چه بخش‌هایی است، هر بخش چگونه کار می‌کند و کلاً این سیستم و متعلقاتش چگونه در کنار هم کار می‌کنند. دوره بازاریابی و فروش آنلاین: بهترین و کاملترین دوره فروش اینترنتی که ابهامی در بازاریابی آنلاین برای شما باقی نمی‌‎گذارد. در این دوره بیش از ۱۰ ابزار مختلف بازاریابی آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم. بیش از ۵۰ مثال از کسب و کارهای ایرانی می‌زنیم، چون می‌خواهیم فروش در ایران را یاد بگیریم، نه اینکه فقط یک سری تکنیک کلی را مرور کنیم. از تجربه‌های شکست و موفقیت خودمان به شما می‌گوییم و …

در این بخش یاد می‌گیرید چطور یک کسب و کار آنلاین را راه‌اندازی و مدیریت کنید راه‌اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی: در این بخش قدم به قدم از انتخاب دامنه تا مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهیم. کتاب ساختن کسب و کار اینترنتی موفق: یاد می‌گیرید برای ساختن یک کسب و کار آنلاین موفق چه مراحلی را باید طی کنید و چه کارهایی انجام دهید. ایده‌ها و فرصت‌های کسب درآمد از اینترنت: تمام راه‌های کسب درآمد انلاین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید. آموزش تجربه کاربری (UX): این دوره در حال آماده‌سازی است و به زودی منتشر خواهد شد.

  • در این بخش یاد می‌گیرید که با برنامه‌ریزی و تولید محتواهای حرفه‌ای کسب و کار خود را رشد دهید دوره تولید محتوا: در این دوره قدم به قدم نوشتن محتواهایی را به شما آموزش می‌دهیم که هم واقعاً مفید و ارزشمند هستند و هم رتبه‌های بالای گوگل را از آن خود می‌کنند. کتاب بمب‌گذاری در محتوا: کتاب بمب‌گذاری در محتوا، یک مرجع و منبع آموزشی عالی، برای تولید مقاله‌های بی‌نقص است که مشابه آن را در جایی نخواهید دید. دوره مدیریت و استراتژی محتوا: تحلیل محتوا، مدیریت و چیدن استراتژی محتوا را یاد می‌گیرید و در یک کلام به یک مدیر و استراتژیست محتوا تبدیل می‌شوید.
  • بخش مهمی از آموزش دیجیتال مارکتینگ مربوط به سئو و بهینه‌سازی سایت است. در این بخش شما تمام تکنیک‌های سئو (داخلی، خارجی، تکنیکال) را یاد می‌گیرید و می‌توانید یک سایت را به نتایج بالای گوگل برسانید. آموزش پایه و مبانی سئو: در این دوره با طرز کار گوگل و سئو آشنا می‌شوید و هر آنچه که برای شروع سئو لازم دارید را کاربردی و عمیق یاد خواهید گرفت. دوره سئو داخلی: در این بخش سرفصل‌هایی مثل ساختار سایت، سئو محتوا، لینک‌سازی داخلی، تجربه کاربری و کار با وردپرس را یاد خواهید گرفت آموزش کامل سرچ کنسول: در این دوره کار با ابزار گوگل سرچ کنسول را از صفر تا صد آموزش می‌بینید؛ دوره تحقیق کلمات کلیدی: در این بخش یاد می‌گریم بهترین و ارشمندترین کلمات کلیدی یک کسب و کار یا مقاله را پیدا کنیم. کتاب سئو از زبان گوگل: این کتاب خود گوگل است که به ما می‌گوید که گوگل چه معیارهایی برای بررسی سایت‌ها دارد کتاب راهنمای رپورتاژ خبری: این کتاب اصول رپرتاژ نویسی و تمام جزئیات آن را آموزش می‌دهد دوره سئو خارجی و لینک‌سازی: این دوره در حال آماده‌سازی است و به زودی منتشر خواهد شد. دوره سئو تکنیکال: این دوره در حال آماده‌سازی است و به زودی منتشر خواهد شد.

این بخش از دوره درباره مهم‌ترین قسمت دیجیتال مارکتینگ یعنی تبلیغات است. در این بخش درباره راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات گوگل (موثرترین روش تبلیغاتی در جعبه ابزار شما) صحبت کنیم. سایر روش های تبلیغاتی نیز مشابه گوگل کار میکنند. دوره جامع تبلیغات گوگل: شما طی 15 ساعت کار با گوگل ادز، نوشتن متن‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی و بهینه‌سازی انواع کمپین‌ها و تحلیل نتایج را یاد می‌گیرید و به یک کارشناس گوگل ادز تبدیل می‌شوید. کتاب نصب اپلیکیشن با گوگل ادز: در این کتاب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با استفاده از تبلیغات گوگل، با کمترین هزینه تعداد نصب اپلیکیشن را چند هزار برابر کنید. کتاب اصول تبلیغات گوگل: هرآنچه که برای شروع یادگیری تبلیغات گوگل نیاز دارید حتماً در این کتاب پیدا می‌‌کنید.

The Electric Cleaning Brush is a multi-functional household gadget designed for cleaning various surfaces and appliances. It can effectively scrub away dirt, grime, and stains from different household items, making cleaning tasks easier and more efficient.

Yes, the Electric Cleaning Brush is rechargeable. It comes with a USB charging port, allowing you to recharge the device conveniently. Once fully charged, it can be used wirelessly, providing flexibility during cleaning tasks.

هیچ کسی نمیتونه یک کسب و کار، اونم از نوع اینترنتیش رو از صفر شروع کنه و به موفقیت برسونه مگر اینکه به بازاریابی دیجیتال مسلط باشه. کسی که بلده از کجا شروع کنه که به صرفه باشه، راه‌های بازاریابی و فروش رو بدونه، بلد باشه کمپین برگزار کنه، تبلیغات کنه، از محتوا و سئو سر دربیاره و قلق مشتری دستش باشه!

بعد از این دوره، شما میشید همون آدمی که میتونه یک کسب و کار رو هدایت کنه و به موفقیت برسونه؛ چون ما توی این دوره صفر تا صد بازاریابی دیجیتال رو از پایه پایه تا مراحل فنی به شما آموزش دادیم.

این پکیج، از 16 دوره آموزشی + 14 کتاب در تمامی مباحث دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده.
بعد از دیدن دوره، شما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ میشید و مهارت‌های بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت، سئو، تبلیغات و راه‌اندازی کمپین، ساخت سایت و فروشگاه، تحلیل و تعامل، شبکه‌های اجتماعی و… رو کامل یاد می‌گیرید.

پیشنهاد می‌کنم حتماً حتماً تا اخر این صفحه رو بخونید چون هم توضیح میدیم که چی قراره یاد بگیرید و هم اینکه چقدر میتونید درآمد داشته باشید. دوره‌مون شامل معرفی به بازار کار هم هست که در ادامه همشون رو توضیح می‌دیم.

عکس آواتار

miladcom

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

tr